اپلیکیشن های آمادگی برای آزمون GRE

۳ بازديد
شرکتـ مهاجـرتی هومان ویـزا

آزمون GRE صد در صد تضمینی (آزمون GRE هوم ادیشن تضمینی) 

تماس با شرکت مهاجرتی هومان ویزا

اپلیکیشن های آمادگی برای آزمون GRE یکی از به روزترین ابزارها برای تقویت مهارت های زبان انگلیسی برای موفقیت در آزمون تافل است. شما می توانید نسخه رایگان یا پرمیوم اپلیکیشن های آمادگی GRE را از سایت های معتبر به راحتی دانلود کنید و در دسترس بودن این اپلیکیشن ها استفاده از آنها را برای کاربران بسیار آسان می کند.

آزمون GRE چیست؟

آزمون GRE یا (Graduate Record Examination) با هدف ارزیابی توانایی تحصیلی داوطلبان که متقاضی تحصیل در دانشگاه های معتبر دنیا به ویژه کشورهای ایالات متحده، کانادا، اروپا، انگلیس، سنگاپور و منطقه ANZ هستند، برگزار می شود. مرکز برگزاری آزمون GRE در کشور آمریکا قرار دارد و به کمک موسسه ETS برگزار می شود.
افرادی که قصد ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی ‌ارشد، دکتری و بالاتر آن را دارند، برای اپلای تحصیلی باید در آزمون GRE شرکت کنند. نتایج آزمون GRE در بیش از ۱۶۰ کشور جهان و هزاران دانشگاه و موسسه در سرتاسر جهان معتبر است و هر ساله افراد بسیاری با هدف اپلای تحصیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و بالاتر در این آزمون شرکت می کنند.

یکی از مهمترین مزایای آزمون GRE مانند آزمون تافل تضمینی برگزاری این آزمون در ایران است. هر ساله داوطلبان بسیاری در ایران در آزمون GRE سابجکت یا جنرال ثبت نام کرده و یکی از مراکز برگزارکننده آزمون GRE در ایران را برای شرکت در آزمون GRE تضمینی انتخاب می کنند.

تماس با شرکت مهاجرتی هومان ویزا

اگر تصمیم دارید برای اپلای تحصیلی در دانشگاه های یکی از کشورهای انگلیسی زبان اقدام کنید، اما نمی دونید آزمون GRE برای چه رشته هایی است؟ جهت کسب اطلاعات کامل در این زمینه با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیرید.

انواع آزمون GRE

آزمون GRE در دو نسخه و با اهداف مختلفی برگزار می شود، انواع آزمون GRE عبارتند از:

  • آزمون GRE جنرال (GRE General Test)
  • آزمون GRE سابجکت  (GRE Subject Test)

اغلب دانشگاه‌ ها از داوطلبان، نتایج آزمون GRE جنرال را درخواست می کنند و نوع سابجکت در رشته ‌های تخصصی مانند زیست، شیمی، ادبیات، ریاضی، فیزیک و روانشناسی کاربرد دارد.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

همچنین نوع دیگری از آزمون GRE در مارس 2020 به دلیل شیوع بیماری کرونا توسط ETS ارائه شده است. آزمون GRE هوم ادیشن به صورت آنلاین و غیرحضوری برگزار می شود و داوطلبان می توانند در هر روز هفته و تمام ساعات شبانه روز بدون نیاز به حضور در مراکز برگزار کننده آزمون GRE در این آزمون شرکت کنند. داوطلبان باید تجهیزات لازم برای شرکت در آزمون GRE هوم ادیشن را تهیه کنند و از قوانین شرکت در آزمون GRE مطلع شوند تا بتوانند بدون هیچ گونه مشکلی در آزمون GRE هوم ادیشن شرکت کنند.  مدت اعتبار   آزمون GRE هوم ادیشن مانند GRE حضوری 2 سال است و دارنده مدرک آن می تواند تا 2 سال از مدرک خود برای دریافت پذیرش تحصیلی استفاده نماید.

ساختار آزمون GRE جنرال

ساختار آزمون GRE جنرال شامل سه بخش است که عبارتند از:

  • بخش استدلال کلامی یا درک مطلب (Verbal Reasoning): این بخش شامل 27 سوال است. در این بخش توانایی درک مطلب داوطلب ارزیابی می شود. داوطلب باید از گفتگوها نتیجه‌گیری کند، داده ‌های کامل نشده را استدلال نماید، سطوح مختلف معنا را درک کند و خلاصه ‌سازی متون را انجام دهد.
  • بخش استدلال ریاضی (Quantitative Reasoning): این بخش شامل 27 سوال است. سوالات بخش ریاضی شامل جبر، هندسه، تجزیه و تحلیل داده ها و حل مسائل است.
  • بخش نوشتار تحلیلی (Analytical Writing): این بخش شامل 1 سوال است و مدت زمان پاسخگویی 30 دقیقه می باشد. در بخش رایتینگ آزمون GRE جنرال، توانایی نگارش تحلیلی داوطلبان ارزیابی می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله مهمترین نکات رایتینگ آزمون GRE مراجعه کنید.

ساختار آزمون GRE سابجکت

آزمون GRE سابجکت برای برخی از رشته ‌های آکادمیک در نظر گرفته شده است که شامل زیست شناسی، ادبیات انگلیسی، ریاضیات، روانشناسی، فیزیک می باشد. مدت زمان انجام آزمون جی آر ای سابجکت 2 ساعت و 50 دقیقه است.

تماس با شرکت مهاجرتی هومان ویزا

ساختار آزمون GRE سابجکت در رشته های مختلف عبارتند از:

  • زیست ‌شناسی: 190 سوال پنج گزینه ای در زمینه ی زیست ‌شناسی سلولی و مولکولی، زیست ‌شناسی اندام، اکولوژی و تکامل
  • ادبیات: 230 سوال در زمینه ی شعر، بیوگرافی، مقاله، داستان کوتاه، رمان، نقد، تئوری ادبیات و تاریخ زبان
  • ریاضیات: 66 سوال چندگزینه ‌ای درزمینه ی محاسبات و کاربردهای آن
  • فیزیک: ۱۰۰ سؤال ۵ گزینه ‌ای در زمینه ی الکترومغناطیس، مکانیک کلاسیک، نور و پدیده موج، ترمودینامیک و مکانیک آماری، مکانیک کوانتوم، فیزیک اتمی و زمینه‌ های مرتبط است و سوالات به ‌شکل نمودار، گراف، داده‌ها و توصیفات آزمایشگاه و غیره است.
  • روانشناسی: ۲۰۵ سوال چندگزینه ‌ای در زمینه ی توصیف یک آزمایش یا نمودار، موقعیت‌ ها و وضعیت ‌های بیماری

اپلیکیشن های آمادگی GRE

در حال حاضر اپلیکیشن ها یکی از به روزترین و بهترین ابزارهای موثر برای یادگیری و تقویت مهارت های آزمون GRE و سایر آزمون های بین المللی مانند آزمون آیلتس (آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال)، تافل و… هستند. این اپلیکیشن ها برای یادگیری و آشنایی با ساختار و سوالات آزمون GRE در تمام سطوح مبتدی، متوسط و پیشرفته کاربرد دارند و استفاده از این اپلیکیشن ها توسط کاربران در حال افزایش است.

برای تضمین موفقیت در آزمون GRE حتما باید علاوه بر استفاده از اپلیکیشن های یادگیری GRE، منابع استاندارد آزمون را نیز مطالعه کنید و یا در کلاس های آمادگی GRE شرکت کنید. اساتید این کلاس ها با معرفی بهترین و کاملترین منابع آزمون GRE و موثرترین روش های مطالعه، در کسب نمره بالا در آزمون GRE کمک بسزایی می کنند، همچنین آزمون آزمایشی GRE شما را با نمونه سوالات، فرمت و فضای برگزاری آزمون اصلی آشنا و کمک می کند تا با اعتماد به نفس و آرامش بیشتری در آزمون اصلی شرکت کنید.

معرفی اپلیکیشن های آمادگی برای GRE

در ادامه 10 تا از بهترین اپلیکیشن های آمادگی برای آزمون GRE را به شما معرفی می کنیم:

 اپلیکیشن راهنمای رسمی GRE

این نرم افزار تنها برنامه ارائه شده از سوی ETS است. اپلیکیشن راهنمای رسمی GRE، شامل سوالات بخش های کلامی، تحلیلی و رایتینگ به همراه پاسخ ‌های تشریحی و نکات کلیدی آزمون GRE است. شما می توانید با استفاده از این اپلیکیشن سطح آمادگی خود را برای شرکت در آزمون GRE به طور دقیق ارزیابی کنید.

اپلیکیشن Manhattan Prep GRE

اپلیکیشن Manhattan Prep GRE  با سیستم فلش کارت دستی و دارا بودن بیش از 1000 سوال تمرینی و 500 لغت کلیدی و مهم یکی از بهترین برنامه ها برای آمادگی در آزمون GRE است. شما برای هر فلش کارت، یکی از گزینه های «می ‌دانید»، «تا حدودی می دانید» یا «نمی دانید»، را انتخاب کنید و با این روش می توانید به نقاط ضعف خود در پاسخ دادن به سوالات پی ببرید. یکی از مزایای استفاده از این برنامه، داشتن توضیحات دقیق برای تمام فلش کارت ها است و شما دلیل درست یا نادرست بودن پاسخ خود را متوجه خواهید شد. همچنین می توانید مهارت ‌های خاصی را که می ‌خواهید تمرین کنید با فیلتر کردن سوالات بر اساس میزان دشواری آن انتخاب کنید.

شما می توانید با انجام آزمون های بخش های وربال و کوانت که در سه سطح آسان، متوسط و سخت ارائه شده است، سطح مهارت ها و آمادگی خود برای شرکت در آزمون GRE را ارزیابی کنید.

تماس با شرکت مهاجرتی هومان ویزا

اپلیکیشن Ready4GRE

اپلیکیشن Ready4GRE یک برنامه GRE prep رایگان است. در این برنامه آزمون ‌هایی به صورت بازی از کاربر گرفته می ‌شود و شما با شرکت در این آزمون‌ ها امتیاز کسب می کنید و به سطوح بالاتر ارتقا پیدا می کنید. اپلیکیشن Ready4GRE یک ویژگی سوال روزانه دارد که از بررسی عملکرد کاربر استفاده می‌ کند و نقاط قوت و ضعف شما را رهگیری می‌ کند و امتیازتان را در آزمون GRE مشخص می‌ کند. همچنین کاربران می توانند دروس کلامی و کوانت آزمون GRE را به صورت گام به گام با استفاده از راهنمای هوشمندانه فعال کنند یا موضوعات را به طور تصادفی با استفاده از تابع «مرور موضوعات» مطالعه کنند.

اپلیکیشن GRE Prep

اپلیکیشن GRE Prep یکی دیگر از بهترین برنامه های جامع به منظور آمادگی برای آزمون GRE است که توسط Varsity Tutors  طراحی و به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. این اپلیکیشن شامل صدها آزمونک از مباحث کلامی و ریاضی و همچنین آزمون های آزمایشی و شبیه سازی GRE است و مدت زمان انجام آزمون ها ممکن است از 15 دقیقه تا دو ساعت و نیم باشد. سوالات پاسخ تشریحی دارند و نتایج آزمون ها به صورت کلی قابل مشاهده هستند.

اینستاگرام شرکت مهاجرتی هومان ویزا

GRE Prep & Practice by Magoosh

برنامه GRE Magoosh با دارا بودن سوالات تمرینی رایگان آزمون GRE، سوالات تمرین دروس کلامی و ریاضی، مرور توضیحات متنی و ویدیویی، 40 نمونه سوال آزمایشی GRE، بیش از 1000 سوال تمرینی برای Premium دوره آمادگی GRE، 70 درس ویدیویی به همراه نمونه سوالات توضیح داده شده، بیش از 200 درس ویدیویی برای Premium به همراه نمونه سوالات توضیح داده شده GRE، دسترسی به کارشناسان آمادگی آزمون GRE یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای آشنایی و فزایش آمادگی برای شرکت در آزمون GRE است.

اپلیکیشن GRE Prep & Practice by Magoosh شامل تمام مباحث کلامی، ریاضی و نوشتاری است و با استفاده از این برنامه می توانید بهترین روش های GRE را مطالعه کنید و بالاترین نمره را در آزمون GRE کسب کنید.

اپلیکیشن Magoosh GRE Vocabulary Flashcards

این برنامه توسط مگوش ارائه شده است و یکی از بهترین اپلیکیشن های یادگیری لغات GRE و گسترش دایره لغات می باشد که به صورت رایگان ارائه شده است. این اپلیکیشن شامل 1000 لغت ضروری GRE و تعاریف و نمونه جملات برای هر لغت است. با استفاده از این برنامه می توانید لغات ضروری و کلیدی GRE را یاد بگیرید و پیشرفت خود را در هنگام مطالعه نیز پیگیری کنید.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

اپلیکیشن Barron’s 1100 for GRE

این اپلیکیشن یکی از منابع استاندارد یادگیری 1100 لغت GRE است. با این برنامه می توانید لغات ضروری GRE را از لیست کلمات، فلش کارت ها و آزمون ها و استفاده از جملات در متن یاد بگیرید و همچنین کلمات را براساس حروف الفبا یا مجموعه ها انتخاب کنید. از مزایای این برنامه علامت گذاری کلمات به عنوان موارد دلخواه و نیز داشتن الگوریتم هوشمند برای پیگیری پیشرفت کاربر در انجام تمرینات می باشد.

اپلیکیشن Magoosh Vocabulary Builder – Test Prep

اپلیکیشن Magoosh Vocabulary Builder – Test Prep یک برنامه یادگیری لغات GRE می باشد، که توسط مگوش طراحی شده است. در این اپلکیشن کلمات به طور خاص برای GRE انتخاب شده اند و حدود 1200 کلمه ضروری و کلیدی GRE و تلفظ صوتی، تعاریف و جملات نمونه برای هر لغت ارائه شده است. بخش های واژگان در این برنامه دارای سه سطح پایه، متوسط و پیشرفته می باشد و شما می توانید پیشرفت خود را در یادگیری لغات هنگام مطالعه پیگیری کنید.

اپلیکیشن GRE Practice Test

اپلیکیشن GRE Practice Test یک برنامه کوچک است که شامل بیش از 1000 سوال تمرینی از دو بخش ریاضی و وربال آزمون GRE می باشد و در این برنامه آزمون های واقعی و عملی مطابق با آزمون رسمی GRE ارائه می شود و یکی از بهترین روش ها برای ارزیابی سطح کاربر است. در مورد مزایای اپلیکیشن GRE Practice Test باید گفت پس از پاسخ دادن به سوال، برنامه بلافاصله به شما می گوید که پاسخ درست است یا نادرست و در صورتی که پاسخ نادرست باشد، توضیحات کاملی در مورد جواب درست ارائه می دهد.

آزمون Challenge Bank Personal نیز به صورت خودکار از سوالاتی که در تمام آزمون های عملی اشتباه پاسخ داده اید به شما ارائه می شود. همچنین برای افزایش تمرکز کاربر در جواب دادن به سوالات، هر بار که یک آزمون را شروع می کنید، سوالات به صورت تصادفی پرسیده می شوند.

اپلیکیشن GRE Daily Vocabulary

با استفاده از اپلیکیشن رایگان GRE Daily Vocabulary می توانید کلمات جدید GRE را از طریق متن یاد بگیرید. در این برنامه لغات روزانه GRE توسط The Economist ایجاد می شود. شما یک متن اکونومیست دریافت می کنید و هر روز یک لغت جدید به همراه مترادف آن را یاد می گیرید.

جهت کسب موفقیت در کوتاه ترین زمان و دریافت بهترین نتیجه در آزمون های زبان بین المللی مانند آزمون تولک، آزمون ناتی (NAATI)، آزمون تافل (تافل IBT و هوم ادیشن)، آزمون آیلتس (آیلتس آکادمیک و جنرال)، آزمون GRE، آزمون دولینگو (Duolingo)، آزمون OET تضمینی و… می توانید با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط باشید…

شرکت مهاجرتی هومان ویزا - مرکز برگزاری آزمون های زبان هوم ادیشن و آنلاین

ووچـر آزمون GRE مانند ووچر آزمون تافل و سایر آزمون های زبان بین المللی از طریق کارت های ارزی اعتباری قابل خرید می باشد ، متقاضیان می توانند در ارتباط با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا ضمن دریافت مشـاوره رایگان درباره شرایط و مراحل نحوه خرید ووچر آزمون GRE، در کوتاه ترین زمان مناسبترین نتیجه را کسب نمایند.

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

جهت کسب موفقیت تضمینی در آزمون های زبان ویژه مهاجرت شغلی و تحصیلی قدم اول استفاده از مشـاوره های رایگان و تمـاس با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا برای تهیه و خرید اکانت، نحوه ثبت نام در آزمـون و کسب مهارت های مورد نیاز در این آزمون ها می باشد.

مهاجرت تحصیلی موفق نیازمند دریافت آخرین اخبار و اطلاعات از دانشگاه، جایگاه شغلی و یا مقصد مورد نظر است، متقاضیان با مشاوره از کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا می توانند از دانش به روز در این باره بهره مند شوند.

لینک های کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

آزمون های زبان مهاجرت

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.