آزمون آنلاین کت (KET)

۱ بازديد

شرکت مهاجرتی هومان ویزا در حال حاضر در حوزه برگزاری آزمون کت فعالیت ندارد

شرکتـ مهاجـرتی هومان ویـزا
تماس با شرکت مهاجرتی هومان ویزا

آزمون آنلاین کت (KET) همانند آزمون کت کامپیوتری است و شما می توانید با دسترسی به اینترنت پر سرعت و سایر تجهیزات لازم مانند کامپیوتر یا لپ تاپ، وب کم، اسپیکر و… به صورت آنلاین در منزل و بدون حضور در مراکز برگزارکننده در آزمون آنلاین KET شرکت کنید.

آزمون KET چیست؟

آزمون KET که مخفف Key English Test  یا آزمون KEY A2 می باشد، یکی از آزمون های معتبر زبان انگلیسی است که در سطح A2 یا مبتدی ویژه بزرگسالان طراحی شده است و مانند آزمون CAE، FCE، CPE و… توسط دانشگاه کمبریج انگلستان برگزار می شود. آزمون KET از جمله آزمون های بین المللی زبان انگلیسی بشمار می رود و سالانه 6 مرتبه و در 130 کشور دنیا برگزار می شود و خوشبختانه این آزمون در ایران در مراکز معتبر زبان در شهرهای تهران، اصفهان و همدان نیز برگزار می شود.

چه کسانی می توانند در آزمون KET شرکت کنند؟

آزمون KET براساس استاندارد CEFR جهت ارزیابی سطح A2 زبان انگلیسی طراحی و برگزار می شود و زبان آموزانی باید در این آزمون شرکت کنند که می خواهند مهارت های زبان انگلیسی خود را در سطح پایه و مبتدی ارزیابی کنند و شرکت در آزمون های پیشرفته زبان انگلیسی مانند آزمون تافل، آیلتس، آزمون CAE و CPE و غیره که به منظور اهداف مهاجرتی مانند اپلای تحصیلی، کار و… طراحی شده اند، برای آنان مناسب نیست.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

جهت پرداخت هزینه شرکت در آزمون KET و سایر آزمون های بین المللی مانند آزمون CAE، آیلتس، آزمون GRE تضمینی، آزمون IMAT ایتالیا، انواع آزمون تولک تضمینی و… می توانید بدون داشتن کارت های اعتباری بین المللی از خدمات پرداخت ارزی شرکت مهاجرتی هومان ویزا استفاده کنید.

آزمون آنلاین KET

آزمون KET به صورت کامپیوتری، کاغذی و آنلاین برگزار می شود. ساختار و فرمت، نمونه سوالات، نحوه نمره دهی آزمون آنلاین KET با آزمون کامپیوتری یکسان است و تنها تفاوت آنها در محل برگزاری آزمون است. شما می توانید مانند آزمون تافل IBT هوم ادیشن تضمینی، دولینگو و آیلتس آنلاین با دسترسی به اینترنت پر سرعت و سایر تجهیزات لازم مانند کامپیوتر یا لپ تاپ، وب کم، اسپیکر و… به صورت آنلاین در منزل و بدون حضور در مراکز برگزارکننده در آزمون آنلاین KET شرکت کنید. در برگزاری آزمون آنلاین KET مانند سایر آزمون های هوم ادیشن، قوانین سختگیرانه ای اعمال می شود و امکان تقلب در این آزمون تقریبا وجود ندارد، بنابراین اعتبار آزمون کت آنلاین با آزمون کت حضوری یکسان است. همچنین مدت اعتبار مدرک آزمون کت آنلاین برخلاف آزمون دولینگو تضمینی، تافل هوم ادیشن و… دائمی است و با گذشت زمان اعتبار آن منقضی نمی شود.

ساختار آزمون آنلاین کت

آزمون KET نیز مانند آزمون آیلتس، تافل، دولینگو و… چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی که شامل مهارت های خواندن یا درک مطلب (ریدینگ)، نوشتن (رایتینگ)، صحبت کردن (اسپیکینگ) و گوش دادن (لیسنینگ) است را در سه بخش ارزیابی می کند و مدت زمان انجام آزمون 1ساعت و 50 دقیقه است و هیچ تفاوتی در فرمت و ساختار آزمون KET آنلاین و حضوری وجود ندارد.

سه بخش اصلی آزمون آنلاین KET عبارتند از:

  1. بخش Reading and Writing (درک مطلب و نوشتاری)
  2. بخش Listening (شنیداری)
  3. بخش Speaking (گفتاری)

باید بدانید این آزمون جایگزین آزمون های پیشرفته تافل و آیلتس (آیلتس آکادمیک و جنرال) نیست و با شرکت در این آزمون می توانید به نقاط ضعف خود پی برده و با رفع آنها خود را برای آزمون های مهمتر در سطوح بالاتر زبان انگلیسی آماده کنید.

بخش های آزمون آنلاین کت

سه بخش اصلی آزمون آنلاین KET عبارتند از:

  • بخش Reading and Writing (درک مطلب و نوشتاری): بخش ریدینگ و رایتینگ اولین و مهمترین بخش آزمون KET است که شامل 9 قسمت و 56 سوال می باشد و 50 درصد از نمره نهایی آزمون به این بخش اختصاص دارد. در بخش درک مطلب متونی با موضوعات متنوع ارائه می شود و باید به سوالاتی که در ارتباط با متن ها پرسیده می شود، پاسخ بدهید.
تماس با شرکت مهاجرتی هومان ویزا
  • بخش Listening (شنیداری): بخش Listening دومین بخش آزمون KET است و در 5 قسمت و 25 سوال، مهارت شنیداری داوطلب را ارزیابی می کند و این بخش 25 درصد نمره آزمون را تشکیل می دهد و مدت زمان انجام آن 30 دقیقه است و 8 دقیقه نیز زمان برای انتقال جواب ها به پاسخنامه در نظر گرفته شده است. در بخش شنیداری، فایل های صوتی به صورت تک گویی یا مکالمات دو نفره پخش می شود و سوالاتی در مورد آنها پرسیده می شود که از نوع چند گزینه ای، کامل کردن و مطابقت دادن هستند.
  • بخش Speaking (گفتاری): بخش اسپیکینگ آزمون KET به همراه دو اگزمینر و یک داوطلب دیگر و به صورت شفاهی انجام می شود و مدت زمان انجام آن 8 تا 10 دقیقه برای هر داوطلب است. این بخش مانند بخش لیسنینگ 25 درصد نمره آزمون را تشکیل می دهد. این بخش به صورت پرسش و پاسخ انجام می شود و داوطلب برای موفقیت در بخش شفاهی باید در سطح متوسط بتواند به زبان انگلیسی گفتگو کند.

نمره دهی آزمون KET

نمره دهی آزمون آنلاین کت با آزمون کت حضوری (آزمون کت کامپیوتری) تفاوتی ندارد و آزمون آنلاین کت نیز از 100 تا 150 نمره دارد و در سیستم نمره دهی آزمون KET نمرات هر بخش براساس تعداد پاسخ ‌های درست و نادرست محاسبه می شود و هر بخش 50 نمره دارد و نمره نهایی از مجموع نمرات بخش های مختلف به دست می آید.

در مورد نمره دهی آزمون کت باید گفت، برخلاف آزمون تافل تضمینی و آیلتس که نمره رد یا قبولی ندارند و نمره قابل قبول از سوی سازمان یا دانشگاه مقصد تعیین می شود، آزمون KET نمره رد (Fail) یا قبولی (Pass) دارد و برای قبول شدن در این آزمون باید بتوانید نمره 120 و بالاتر را کسب کنید، با کسب نمره 120 تا 139 گواهینامه آزمون KET با سطح A2 و با کسب نمره 140 و بالاتر گواهینامه با سطح B1 را دریافت می کنید و مدت اعتبار آزمون KET دائمی است و با گذشت زمان اعتبار آن منقضی نمی شود.

برای موفقیت در آزمون کت باید نمونه سوالات و منابع آزمون KET را مطالعه کنید و برای آشنایی بیشتر با آزمون در کلاس های آمادگی آزمون کت و آزمون آزمایشی شرکت کنید، همچنین برای یادگیری زبان انگلیسی از روش های به روز و جدید مانند استفاده از اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنید و هر روز به طور منظم زبان انگلیسی تمرین کنید، با استفاده از این 5 نکته مهم در آزمون کت می توانید در این آزمون نمره قبولی کسب کنید و با اعتماد به نفس بیشتر، برای یادگیری سطوح بالاتر زبان انگلیسی خود را آماده کنید.

تماس با شرکت مهاجرتی هومان ویزا

اگر هر سوالی در مورد نحوه ثبت نام و شرکت در آزمون KET و سایر آزمون های زبان انگلیسی ویژه مهاجرت از جمله آزمون OET تضمینی، آزمون تافل، آیلتس، آزمون دولینگو (Duolingo) و… دارید با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط باشید…

برگزاری آزمون کت آنلاین در ایران

یکی از سوالات متداول در مورد آزمون کت که توسط داوطلبان مطرح می شود، امکان برگزاری این آزمون در ایران است، چرا که بسیاری از آزمون های بین المللی در ایران برگزار نمی شود و داوطلبان برای شرکت در آزمون باید به کشورهای همسایه مانند ترکیه و امارات سفر کنند.

اگر می خواهید در این آزمون شرکت کنید، نگران عدم برگزاری آزمون KET در ایران نباشید، چرا که آزمون کت و سایر آزمون های پنج گانه دانشگاه کمبریج (آزمون CAE، آزمون CPE، آزمون FCE، آزمون PET) در مراکز معتبر زبان در شهرهای تهران، اصفهان و همدان برگزار می شود و شما می توانید با مراجعه به سایت کمبریج از مراکز و تاریخ های برگزاری آزمون کت در ایران مطلع شوید و برای ثبت نام و شرکت در آزمون برنامه ریزی کنید.

تماس با شرکت مهاجرتی هومان ویزا

ووچـر آزمون KET مانند ووچر آزمون تافل و سایر آزمون های زبان بین المللی از طریق کارت های ارزی اعتباری قابل خرید می باشد ، متقاضیان می توانند در ارتباط با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا ضمن دریافت مشـاوره رایگان درباره شرایط و مراحل نحوه خرید ووچر، در کوتاه ترین زمان مناسبترین نتیجه را کسب نمایند.

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

جهت کسب موفقیت تضمینی در آزمون های زبان ویژه مهاجرت شغلی و تحصیلی قدم اول استفاده از مشـاوره های تخصصی و تمـاس با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا برای تهیه و خرید اکانت، نحوه ثبت نام در آزمـون و کسب مهارت های مورد نیاز در این آزمون ها می باشد.

مهاجرت تحصیلی موفق نیازمند دریافت آخرین اخبار و اطلاعات از دانشگاه، جایگاه شغلی و یا مقصد مورد نظر است، متقاضیان با مشاوره از کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا می توانند از دانش به روز در این باره بهره مند شوند.

لینک های کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

آزمون های زبان مهاجرت

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.