5 نکته مهم در آزمون کت

۲ بازديد

شرکت مهاجرتی هومان ویزا در حال حاضر در حوزه برگزاری آزمون کت فعالیت ندارد

شرکتـ مهاجـرتی هومان ویـزا
تماس با شرکت مهاجرتی هومان ویزا

5 نکته مهم در آزمون کت برای موفقیت و کسب نمره قبولی، شامل شرکت در دوره های آمادگی و آزمون های آزمایشی کت، مطالعه منابع و نمونه سوالات استاندارد، استفاده از اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی، تمرین مداوم و منظم زبان انگلیسی می باشد و به طور حتم با استفاده از این 5 راهکار در آزمون KET قبول می شوید.

آزمون KET چیست؟

آزمون KET که مخفف Key English Test  یا آزمون KEY A2 می باشد، یکی از آزمون های معتبر زبان انگلیسی است که در سطح A2 یا مبتدی ویژه بزرگسالان طراحی شده است و مانند آزمون CAE، FCE، CPE و… توسط دانشگاه کمبریج انگلستان برگزار می شود. آزمون KET از جمله آزمون های بین المللی زبان انگلیسی بشمار می رود و سالانه 6 مرتبه و در 130 کشور دنیا برگزار می شود و خوشبختانه این آزمون در ایران در مراکز معتبر زبان در شهرهای تهران، اصفهان و همدان نیز برگزار می شود.

چه کسانی می توانند در آزمون KET شرکت کنند؟

آزمون KET براساس استاندارد CEFR جهت ارزیابی سطح A2 زبان انگلیسی طراحی و برگزار می شود و زبان آموزانی باید در این آزمون شرکت کنند که می خواهند مهارت های زبان انگلیسی خود را در سطح پایه و مبتدی ارزیابی کنند و شرکت در آزمون های پیشرفته زبان انگلیسی مانند آزمون تافل، آیلتس، آزمون CAE و CPE و غیره که به منظور اهداف مهاجرتی مانند اپلای تحصیلی، کار و… طراحی شده اند، برای آنان مناسب نیست.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

اگر هر سوالی در مورد نحوه ثبت نام و شرکت در آزمون KET و سایر آزمون های زبان انگلیسی ویژه مهاجرت از جمله آزمون OET تضمینی، آزمون تافل، آیلتس، آزمون دولینگو (Duolingo)، آزمون تافل (تافل IBT، تافل IBT هوم ادیشن تضمینی) و… دارید با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط باشید…

ساختار آزمون KET

آزمون KET نیز مانند آزمون آیلتس، تافل، دولینگو و… چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی که شامل مهارت های خواندن یا درک مطلب (ریدینگ)، نوشتن (رایتینگ)، صحبت کردن (اسپیکینگ) و گوش دادن (لیسنینگ) است را در سه بخش ارزیابی می کند و مدت زمان انجام آزمون 1ساعت و 50 دقیقه است. همچنین باید بدانید آزمون کت به صورت کامپیوتری (آنلاین) و کاغذی برگزار می شود و تفاوتی در ساختار آزمون آنلاین KET و حضوری وجود ندارد.

سه بخش اصلی آزمون KET عبارتند از:

  1. بخش Reading and Writing (درک مطلب و نوشتاری)
  2. بخش Listening (شنیداری)
  3. بخش Speaking (گفتاری)

باید بدانید این آزمون جایگزین آزمون های پیشرفته تافل و آیلتس (آیلتس آکادمیک و جنرال) نیست و با شرکت در این آزمون می توانید به نقاط ضعف خود پی برده و با رفع آنها خود را برای آزمون های مهمتر در سطوح بالاتر زبان انگلیسی آماده کنید.

بخش های اصلی آزمون KET

ساختار آزمون KET شامل بخش های:

  • بخش Reading and Writing (درک مطلب و نوشتاری): بخش ریدینگ و رایتینگ اولین و مهمترین بخش آزمون KET است که شامل 9 قسمت و 56 سوال می باشد و 50 درصد از نمره نهایی آزمون به این بخش اختصاص دارد. در بخش درک مطلب متونی با موضوعات متنوع ارائه می شود و باید به سوالاتی که در ارتباط با متن ها پرسیده می شود، پاسخ بدهید.
تماس با شرکت مهاجرتی هومان ویزا
  • بخش Listening (شنیداری): بخش Listening دومین بخش آزمون KET است و در 5 قسمت و 25 سوال، مهارت شنیداری داوطلب را ارزیابی می کند و این بخش 25 درصد نمره آزمون را تشکیل می دهد و مدت زمان انجام آن 30 دقیقه است و 8 دقیقه نیز زمان برای انتقال جواب ها به پاسخنامه در نظر گرفته شده است. در بخش شنیداری، فایل های صوتی به صورت تک گویی یا مکالمات دو نفره پخش می شود و سوالاتی در مورد آنها پرسیده می شود که از نوع چند گزینه ای، کامل کردن و مطابقت دادن هستند.
  • بخش Speaking (گفتاری): بخش اسپیکینگ آزمون KET به همراه دو اگزمینر و یک داوطلب دیگر و به صورت شفاهی انجام می شود و مدت زمان انجام آن 8 تا 10 دقیقه برای هر داوطلب است. این بخش مانند بخش لیسنینگ 25 درصد نمره آزمون را تشکیل می دهد. این بخش به صورت پرسش و پاسخ انجام می شود و داوطلب برای موفقیت در بخش شفاهی باید در سطح متوسط بتواند به زبان انگلیسی گفتگو کند.

نمره دهی آزمون KET

آزمون کت از 100 تا 150 نمره دارد و در سیستم نمره دهی آزمون KET نمرات هر بخش براساس تعداد پاسخ ‌های درست و نادرست محاسبه می شود و هر بخش 50 نمره دارد و نمره نهایی از مجموع نمرات بخش های مختلف به دست می آید.

در مورد نمره دهی آزمون کت باید گفت، برخلاف آزمون تافل تضمینی و آیلتس که نمره رد یا قبولی ندارند و نمره قابل قبول از سوی سازمان یا دانشگاه مقصد تعیین می شود، آزمون KET نمره رد (Fail) یا قبولی (Pass) دارد و برای قبول شدن در این آزمون باید بتوانید نمره 120 و بالاتر را کسب کنید، با کسب نمره 120 تا 139 گواهینامه آزمون KET با سطح A2 و با کسب نمره 140 و بالاتر گواهینامه با سطح B1 را دریافت می کنید و مدت اعتبار آزمون KET دائمی است و با گذشت زمان اعتبار آن منقضی نمی شود.

5 نکته مهم در آزمون KET

اگر می خواهید حتما در آزمون موفق شوید باید به این 5 نکته مهم در آزمون KET توجه کنید.

  1. شرکت در دوره های آمادگی KET
  2. شرکت در آزمون های آزمایشی KET
  3. مطالعه منابع و نمونه سوالات استاندارد
  4. استفاده از اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی
  5. تمرین منظم و روزانه زبان انگلیسی

شرکت در دوره های آمادگی KET

اولین و مهمترین راهکار برای تقویت مهارت های زبان انگلیسی و افزایش آمادگی برای موفقیت در آزمون KET شرکت در دوره های آمادگی KET است. اساتید کلاس های آمادگی آزمون کت که توسط موسسات معتبر زبان برگزار می شود، با توجه به سطح و نیاز زبان آموزان، راهکارها، منابع و پکیج های آموزشی جامع و برنامه ریزی های مفید و موثری را برای تقویت مهارت های زبان انگلیسی ارائه می دهند، بنابراین شرکت در دوره های آمادگی KET که به صورت حضوری یا آنلاین برگزار می شود، به دلیل مزایایی که دارد، تضمین کننده موفقیت شما در آزمون KET خواهد بود.

تماس با شرکت مهاجرتی هومان ویزا

جهت پرداخت هزینه شرکت در آزمون KET و سایر آزمون های بین المللی مانند آزمون CAE، آیلتس، آزمون GRE تضمینی، آزمون IMAT ایتالیا، انواع آزمون تولک تضمینی و… می توانید بدون داشتن کارت های اعتباری بین المللی از خدمات پرداخت ارزی شرکت مهاجرتی هومان ویزا استفاده کنید.

شرکت در آزمون های آزمایشی

یکی دیگر از راهکارهای موثر برای کسب نمره بالا در آزمون KET شرکت در آزمون های آزمایشی و آزمون های شبیه ساز KET است. بسیاری از وبسایت‌ ها از جمله وب سایت کمبریج و سایر منابع آموزشی، آزمون های آزمایشی و شبیه ساز را ارائه می دهند. سوالات، فرمت، ساختار و نمره دهی، آزمون های شبیه ساز همانند آزمون اصلی طراحی شده است، به طوری که داوطلبان با شرکت در این آزمون ها به خوبی با نمونه سوالات، ساختار آزمون و همچنین قوانین شرکت در آزمون اصلی آشنا می شوند و به این ترتیب با آمادگی و اعتماد به نفس بیشتری در آزمون شرکت می کنند.

مطالعه منابع استاندارد

مطالعه نمونه سوالات استاندارد و منابع آزمون KET در کسب موفقیت در این آزمون و سایر آزمون های بین المللی تاثیر بسزایی دارد. همان طور که گفته شد دسترسی به منابع استاندارد آزمون، در وبسایت دانشگاه کمبریج یکی از مزایای آزمون KET محسوب می شود و شما می توانید با استفاده از این منابع با مهارت های آزمون KET بیشتر آشنا شوید.

استفاده از اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی

در حال حاضر اپلیکیشن ها یکی از بهترین و به روزترین ابزارهای موثر برای یادگیری و تقویت مهارت های زبان انگلیسی هستند. این اپلیکیشن ها برای یادگیری مهارت های زبان انگلیسی در تمام سطوح مبتدی، متوسط و پیشرفته کاربرد دارند و امروزه استفاده از این اپلیکیشن ها توسط زبان آموزان در حال افزایش است. اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی به سهولت در دسترس زبان آموزان قرار دارد و شما می توانید برخی از اپلیکیشن ها را مانند دولینگو به صورت رایگان نیز دانلود کنید.

تماس با شرکت مهاجرتی هومان ویزا

برخی اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی عبارتند از:

  • اپلیکیشن دولینگو: دولینگو یک اپلیکیشن رایگان و محبوب برای یادگیری زبان های مختلف (24 زبان) از جمله زبان انگلیسی به روش بازی و سرگرمی (gamification) است.
  • اپلیکیشن Merise: این اپلیکیشن برای سطوح مبتدی تا پیشرفته و برای یادگیری لغات و عبارات رایج طراحی شده است.
  • اپلیکیشن DROPS Visual: این اپلیکیشن برای سطوح مبتدی و متوسط برای یادگیری زبان به صورت تصویری ارائه شده است.
  • اپلیکیشن واژه آموز: این اپلیکیشن برای یادگیری لغات انگلیسی در همه سطوح طراحی شده است.
  • اپلیکیشن Hello Englishاین اپلیکیشن برای یادگیری تقویت هر 4 مهارت زبان انگلیسی (شنیداری، گفتاری، نوشتاری، درک مطلب) در سطح مبتدی تا پیشرفته ارائه شده است.

تمرین منظم و روزانه زبان انگلیسی

اگر می خواهید هر چه زودتر مدرک آزمون KET را دریافت کنید، باید با تمرین مداوم و روزانه به طور منظم در فراگیری زبان انگلیسی بکوشید تا بتوانید در کوتاهترین زمان، بالاترین نمره را کسب کنید. برای اینکه در آزمون KET موفق شوید باید روزانه تمرین کنید و با یک پارتنر دائما به زبان انگلیسی صحبت کنید و در مورد موضوعات مختلف بنویسید.

تماس با شرکت مهاجرتی هومان ویزا

ووچـر آزمون KET مانند ووچر آزمون تافل و سایر آزمون های زبان بین المللی از طریق کارت های ارزی اعتباری قابل خرید می باشد ، متقاضیان می توانند در ارتباط با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا ضمن دریافت مشـاوره رایگان درباره شرایط و مراحل نحوه خرید ووچر، در کوتاه ترین زمان مناسبترین نتیجه را کسب نمایند.

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

جهت کسب موفقیت تضمینی در آزمون های زبان ویژه مهاجرت شغلی و تحصیلی قدم اول استفاده از مشـاوره های تخصصی و تمـاس با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا برای تهیه و خرید اکانت، نحوه ثبت نام در آزمـون و کسب مهارت های مورد نیاز در این آزمون ها می باشد.

مهاجرت تحصیلی موفق نیازمند دریافت آخرین اخبار و اطلاعات از دانشگاه، جایگاه شغلی و یا مقصد مورد نظر است، متقاضیان با مشاوره از کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا می توانند از دانش به روز در این باره بهره مند شوند.

لینک های کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

آزمون های زبان مهاجرت

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.